Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Wanneer is de winkel geopend?

Ma  Gesloten
Di  13.00-17.00 & 18.00-21.00
Woe  Gesloten
Don  13.00-17.00 & 18.00-21.00
Vrij  Gesloten
Zat  Gesloten
Zon  Gesloten

Vanwege corona kunnen onze openingstijden afwijken. Check hier de laatste update.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Check hier alle voorwaarden.

Kan ik online om advies vragen?

Zeker! Onze klantenservice staat voor u klaar.

Wanneer worden pakketten verstuurd?

Pakketten versturen we op alle werkdagen na 14:00. Aanlevering van de pakketten is in 99% van de gevallen de volgende dag. Wildcamerakopen.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de pakketdienst.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending vanaf €100. Voor bestellingen onder de €100 berekenen wij €3,95 bezorgkosten voor Nederland en €5,95 voor België & Duitsland.

Bezorgen jullie ook in België en Duitsland?

Pakketjes naar België en Duitsland worden in een discrete verpakking met DPD verstuurd. Wij verzenden elke werkdag pakketten naar België en Duitsland. Wij rekenen hiervoor €5,95 bezorgkosten.

Hoe versturen jullie pakketten?

Wij versturen pakketten met DPD. DPD is in onze ervaring de meest betrouwbare pakketdienst. Alle pakketten zijn verzekerd en geregistreerd zodat alles te controleren is.

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL, PayPal, KBC/CBC & Bancontact.

Bankoverschrijving is mogelijk via onderstaande gegevens:

T.n.v. Dekkers Trading – NL67RABO 0304223441

Orders via bankoverschrijving kunnen niet met dezelfde snelheid als website orders worden behandeld. Een bestelling via de website is altijd sneller omdat Wildcamerakopen.nl dan altijd alle klantgegevens correct kan verwerken via ons geautomatiseerd proces. Alvorens u tot bankoverschrijving overgaat graag even contact opnemen via info@wildcamerakopen.nl voor verdere correcte afhandeling.

Mijn Track & Trace nummer Werkt Niet. Wat nu?

Pakketten worden gescand bij aankomst in het DPD depot. Vanaf dat moment werkt het Track & Trace nummer. Dit is omstreeks 20:00 op de dag dat de pakketten worden opgehaald bij ons.

Waarom duurt het langer dan verwacht om mijn bestelling te ontvangen?

Het kan zijn dat het we niet alles op voorraad hebben en een bepaald artikel moeten bestellen. Dit doen we zo snel mogelijk. Als het blijkt iets langer dan verwacht te gaan duren laten we dit z.s.m. weten. Een andere reden kan zijn:

  • Uw adres is niet volledig ingevuld tijdens het bestellen. In dit geval sturen we een e-mail om te vragen naar een volledig adres (huisnummer niet invullen komt het vaakste voor)
  • De betaling niet is gelukt via PayPal of iDEAL.
  • Het opgegeven adres komt niet overeen komt met de postcode. In dit geval sturen we een e-mail om te vragen naar een volledig en correct adres.
Kan ik iets bestellen dat niet op de site staat?

Ja, dat kan in veel gevallen. Stuur ons een mailtje of neem telefonisch contact met ons op zodat wij u kunnen helpen met uw aankoop! Houd dan wel rekening met een langere levertijd dan u van ons gewend bent.

Kan ik bestellen via e-mail?

Nee, dat kan niet. Wanneer u via de website besteld loopt uw bestelling in ons geautomatiseerde proces. U ontvangt op deze manier het snelst uw producten. Ook zijn de adresgegevens en de betaalgegevens dan altijd correct.

Ik wil een bod doen op een van de artikelen. Kan dat?

Nee, dit kan niet. Uw krijgt in dit geval geen reactie op uw e-mail tenzij het gaat over een zakelijk levering of een bestelling van meerdere stuks tegelijk.

Kan ik producten retourneren?

Producten kunnen retour worden gestuurd op kosten van de verzender. Het product dient ongebruikt en in originele verpakking met aankoopbon te worden terug gestuurd, binnen 14 dagen na aankoop. Producten kunnen NIET worden geretourneerd zonder verpakking of wanneer een artikel niet meer compleet is, uw retour wordt dan niet in behandeling genomen. Gelieve een korte beschrijving van reden retour of beschrijving van defect toe te voegen.

Waarom krijg ik geen antwoord op mijn e-mail?

Wij doen ons uiterste best om elke e-mail binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht u binnen 24 uur geen reactie hebben gehad stuurt u dan a.u.b. nogmaals een e-mail als het een dringende zaak is.

Staat uw vraag er niet tussen?

Stel een vraag

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.